ד"ר אלי שרון בתקשורת

ד"ר אלי שרון מטפל משפחתי זוגי ופרטני

ד"ר אלי שרון, פסיכותרפיסט, מטפל זוגי, משפחתי ופרטני. מוסמך האיגוד הבינלאומי לטיפול משפחתי (IFTA) והאיגוד האירופי לטיפול משפחתי (EFTA), מוסמך המועצה העולמית לפסיכותרפיה (WCP), מטפל מוסמך ומדריך מוסמך מטעם האגודה לפסיכותרפיה ממוקדת ומטעם האגודה ליעוץ טיפולי-פסיכותרפיה הומניסטית (איל"ט). חבר באיגוד האמריקאי לטיפול זוגי ומשפחתי (AAMFT), חבר האיגוד האירופאי לפסיכותרפיה (EAP), חבר האיגוד הבינלאומי ליעוץ (IAC) וחבר האגודה הרב תחומית לפסיכותרפיה בישראל. עובד ברוח הפסיכותרפיה ההומניסטית מתוך הפרספקטיבה המערכתית בגישה הממוקדת קצרת המועד.

מקבל לקוחות ועובד בקליניקה פרטית. מרצה בלימודי תואר.M.A באקדמיה ובתוכניות יעודיות על אקדמיות להכשרת אנשי מקצועות הטיפול והיעוץ.

אני עוסק בטיפול המשפחתי עם מומחיות מיוחדת לטיפול במשברים זוגיים ובסוגיות של איכות הזוגיות, משברי גירושין ומשפחות בפרק ב' (מורכבות ומשולבות), מומחה בטיפול עם מתבגרים ועם משפחות עם מתבגרים וכן בעבודה עם סוגיות של התפתחות אישית במעגלי החיים השונים וגילויי קושי אישי ובין אישי. מומחה בעבודה עם סוגיות של נטיה מינית וזהות מינית הן בהיבט של היחיד והן בהיבט זוגי ומשפחתי. התמחות בעבודה עם משפחות בוגרות וביחסים בין הדורות.

במפגשים הראשונים אני לומד להכיר את הלקוח ואת המטרות שהוא מציב לעצמו לתהליך. אני לומד ממנו על הקשיים ועל הכוחות שבו ועל חיו באמצעות שאלות מנחות שמצליחות להרכיב מארג בעל משמעות. על בסיס המארג הזה הלקוח ואני רוקמים מסע שמתקדם אל עבר השגת תחושות טובות ומשמעותיות מתוך תפישה משותפת, הערכה וכבוד להתבוננות הייחודית של הלקוח.  מוסמל ctesnhv

מטפל מוסמך

הסמכות וחברות באגודות מקצועיות